spongebob - سبونج بوب

نكت مضحكة قصيرة 25837571

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدي منتدي محبي سبونج بوب نتشرف بتسجيلك

نكت مضحكة قصيرة 2tp61552
spongebob - سبونج بوب

نكت مضحكة قصيرة 25837571

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدي منتدي محبي سبونج بوب نتشرف بتسجيلك

نكت مضحكة قصيرة 2tp61552
spongebob - سبونج بوب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي لمحبي سبونج بوب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مضحكة قصيرة

كاتب الموضوعرسالة
charlie
Admin

نكت مضحكة قصيرة Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكة قصيرة   نكت مضحكة قصيرة Icon_minitimeالإثنين يوليو 08, 2013 10:32 am

مره واحده بتقول لجوزها “تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا” قالها “هى لسه الكوابيس دي بتجيلك

مرة واحد كان بيكره حماته عايز يخاص منها ولع في نفسة وحضنها وقالها (( منورة يا حماتي ))

هيفاء وهبي راحت لشيخ بتقوله النوم مع الرجالة حرام قالها اه جهنم وبئس المصير .. قالتله طب لو معاك انت .. قالها اه يا عفريتة عايزة تروحي الجنة

واحد زرع ورده………… ‏طلعتله ام كلثوم.

كسلان دخل الامتحان وقع منه القلم .‏سلم الورقة.

وواحد رجع في كلامه خبط اللي وراه

مرة مدرس رياضيات خلف ولدين واستنتج التالت

ولد بيسأل أبوه:هي الحمير بتتجوز؟ قاله :يا بني مبيتجوزش أصلاً غير الحمير

التلميذ : ‏بحبك يا أبله و عاوز أتجوزك…. ‏المدرسه: ‏بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين التلميذ: ‏وأنا مش مستعجل على الأولاد

ثلاثة مساطيل قاعدين في سهرة لأول : ‏أنا عندي فلوس أشتري بيها أمريكا الشمالية الثاني : ‏وأنا عندي فلوس أشتري بيها أمريكا الشمالية و الجنوبية

مرة واحدة ست كل اما تقوم من النوم تلاقى وشها مبلول راحت للدكتور قالها افضلى صاحية لحد أما تصحى و تشوفى و هى كانت نائمة شافت جوزها بيتفرج على التليفزيون ويقول هى ديه الستات مش انت اتفوه

https://spongepop.mam9.com

نكت مضحكة قصيرة
صفحة 1 من اصل 1